• Jestliže obdržíme nejprve objednávku (na novou nebo opakovanou výrobu) bez předchozí nabídky, vypracujeme nabídku s cenou a předpokládaným termínem výroby (dle aktuálních výrobních kapacit) a zároveň zjistíme aktuální dostupnost komponent. Po odsouhlasení takto zpracované nabídky zahajujeme nákup součástek a výrobu DPS.
  • V oblasti průmyslové elektroniky se zejména vývoj na trhu součástek stává nepředvídatelným. Využíváme všech moderních možností (např. CalcuQuote) pro spěšné informace o cenách a dostupnosti součástek, případně o jejich adekvátních náhradách. Co nejdříve Vás seznámíme s podrobnostmi.

Každý projekt vyžaduje odsouhlasení naší nabídky a zaslání závazné OBJEDNÁVKY ze strany zákazníka.

Během realizace projektu zařadíme nejvyšší rychlost pro ty z Vás, kteří ji od nás očekávají.

Lze vše bez prodlení zpracovat, jakmile:

  • zákazník zůstává aktivní v komunikaci s námi
  • dodává kompletní a bezchybnou výrobní dokumentaci
  • neostýchá se doptat na věci, kterým nerozumí
  • případné změny v procesu výroby ohlásí písemnou formou

Kdy začíná výrobní proces a jak dlouho trvá?

Jste-li nový zákazník, budeme vyžadovat při první objednávce platbu předem formou zálohové faktury. Po jejím uhrazení spouštíme výrobu i nákupní procesy. Splatnost faktur pro nové zákazníky je nastavena na standardních 14 dní včetně podmínky INCOTERMS EXW.

Dlouhodobí zákazníci mají následující výhody:

  • pro expres projekty máme vyhrazenou speciální výrobní kapacitu
  • optimalizovaný proces komunikace a dodávaných podkladů pro výrobu
  • lze komunikovat individuální podmínky

Při zasílání objednávky na základě naší nabídky již opětovně nezasílejte technická data, která byla součástí poptávky (v případě, že nedošlo k žádné změně).

Termín nákupu materiálu a výroby DPS začíná běžet následující den od zaslání objednávky.

Termín osazení DPS součástkami začíná běžet následujícím dnem po dni, kdy došlo ke kompletnímu naskladnění materiálu (komponenty i DPS).

Zasíláte nám součástky přímo ze svého skladu?

Vyhrazujeme si 1 - 3 pracovní dny (v závislosti na složitosti a velikosti projektu) na kontrolu, přepočítání a naskladnění součástek.
Balení a označení součástek včetně dodacího listu musí splňovat požadavky dle dokumentu Zákaznický materiál, jinak hrozí sankce (vícenáklady) za způsobené problémy a časovou prodlevu při naskladňování.

Vyžadujete NDA?

NDA, nebo-li dohodu o mlčenlivosti, necháváme prověřit naším právním zastoupením. A následně ji s Vámi podepisujeme nebo řešíme případné úpravy.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti